søndag den 30. juli 2023

Søndag🌷

Jeg har forsøgt at prioritere  strik udenfor hver dag. -ca.1/2times strik pr dag som minimum. Bare for sjov og for at huske mig selv på, hvor godt det er med strik i naturen. Der har været dage med silende regn, så der har jeg ikke gjort det.😉☔

Jeg har afsøgt forskellige spots i haven for at finde et yndlings sted.Meen nyder det lige meget hvor, det er bare fantastisk at sidde og se på naturen og bare lade tankerne"flyve".🧶

Får du strikket udenfor?


Den sidste feriedag nydes maks med hjemmebagt kage.


      Rigtig dejlig søndag🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....