lørdag den 29. juli 2023

Nyt strikke projekt.🧶🧶🧶

 Mit næste projekt i garn rester/genbruges garn-er allerede igang.

Det bliver et tæppe i de her farver- Blå, grønne, gule nuancer.


Vi har været på nogle ture i løbet af ferien,hvor vi både har sejlet og selvfølgelig også badet(selv om det ikke er så ofte,som tidligere mht badning pga, vi synes det har været lidt køligt)

Derfor er jeg blevet inspireret af vandet/havet med alle de forskellige nuancer det har, alt efter hvor, hvorfra og hvornår man ser på det.

Tæppet kommer til at hedde "Strømninger"- water flows - da det udover farverne også er det, at det altid er i bevægelse der fascinerer mig.

Spændende om det kan ses/om jeg kan få det frem i tæppet.

                                       Dejlig lørdag🌸

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....