tirsdag den 18. juli 2023

Planer/ingen planer.

 -Altså det her med planer og ingen planer i en ferie, er godt for mig. Min hverdag byder på  planlagte møder/kalender og jeg kan godt lide tjeklister og styr på tingene.

Men når der er fri/ferie nyder jeg at tage dagene, som de kommer og lader op ved at den private kalender ikke er fyldt med aktiviteter hele tiden.(Det er vist noget med at være/have en ekstrovert side, men samtidig med også at være/have næsten lige så meget en introvert side, har en test engang fortalt mig☺️)

I denne ferie er der få planer og en af dem er oprydning - ikke bare almindelig oprydning,som foregår til daglig, men sådan mere i dybden.

Det er opstartet i dag- så må jeg se,hvor langt jeg kommer🤔 og om planen holder 😉

Men,men selvfølgelig også kaffepauser og strikketøj........

-Er de her farver ikke bare skønne........Det synes jeg ihvertfald de er 🧶-sat sammen giver de et super flot mix.

                            Fortsat dejlig tirsdag🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....