mandag den 17. juli 2023

Hygge

 Dagen startede med ⛈️,det bragede vældigt og var noget af en start på dagen.

Men der er jo intet der er så galt, at det ikke er godt for noget.............Derfor blev dagen start, hygge med strikketøj,kaffe og stearinlys.

Imellem bygerne blev der også mulighed for at sidde ude og strikke. Mit næste projekt er hemmeligt(i hvert fald for yngste datter) Hun har kun godkendt farverne.


Ligesom gåturen med hunden også blev i tørvejr. Skyerne,grå og hvide sloges om pladsen på himlen- men levnede heldigvis lidt plads til en blå himmel.

Det hele summer af liv uden for lige nu og på hjemturen blev jeg forfulgt af en brumbasse,🐝som var ganske nærgående og ihærdig, i forsøget på at komme tæt på.(nedenstående er en ganske uskyldig artsfælle, da jeg havde for travlt med at komme væk fra forfølgeren til at kunne tage billeder)

Det vides ikke helt om det var mig,som havde den tiltrækkende effekt 🤔eller blomsterne,som jeg havde plukket i grøftekanten.😂

                                 Dejlig mandag🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....