fredag den 21. juli 2023

Oprydning/opbrudstid

 Hos os er det ikke kun oprydnings tid,det er også en opbrudstid. Der sorteres,smides ud og puttes i flyttekasser.(det med at få sorteret og smidt ud er altid godt- siger hende der helst gemmer😉)


Men det er nu også rart at der er en lille tilvænnings frist- en proces, som tager lidt tid.

Det hele handler om at mine tvillinger flytter hjemmefra fra- de er begge 18 år og skal videre med studie og arbejde. De flytter sammen med deres ældre søskende og får dermed en god tryg base fra starten- noget de helt selv har aftalt.

Yngste datter flytter sammen med mellemste datter(mellemste datter bor allerede i Ålborg) De har de fundet en lejlighed, hvor der er plads til dem begge her til august.

Mellemste søn(som er tvillingebror) flytter sammen med ældste søn,når de har fundet en lejlighed i Århus, hvor ældste bor lige nu.

Herhjemme bliver så yngste søn, mig og min mand. Vi skal lige vænne os til tanken(min mand og jeg)- yngste søn er allerede godt i gang, i tankerne, om overtagelses af værelse/farver/indretning.

Men ja, det bliver da tomt og selv om det ikke er første gang, jeg prøver nogen flytter hjemmefra og jeg selvfølgelig er glad på deres vegne, så er det lidt hårdt og kræver tilvænning.🤔 

                Dejlig fredag og weekend til jer🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....