søndag den 9. juli 2023

1. Ferieuge

 


En skøn ferieuge på Bornholm er slut og vi er vel hjemme igen. 

Jeg har i år valgt at dele min sommerferie lidt op,sådan at jeg nu har haft en uges ferie, arbejder en uge og holder derefter to ugers ferie.

Så nu "suger" jeg lige det sidste ud af min første ferieuge,med afslapning og vasketøjet,- som lige nu ligger, som små bjergtoppe foran vaskemaskinen.

Og apropos bjergtoppe, så er det mega afslapning at se Touren🚴 ( Tour de France ) fra sofaen😁 Jeg følger ikke med hele tiden,men en dag, hvor der  alligevel ikke er planlagt andet på programmet end afslapning, er det fin underholdning.

Det var en skøn tur sammen med næsten alle børnene(ældste var ikke med, hun og kæresten passede vores hund), men det er dejligt, de store(som er flyttet hjemmefra) også fortsat har lyst til at tage med på ferie. 

Men det er nu også dejligt at være hjemme igen, som ordsproget siger:"ude godt-  hjemme bedst"  er jeg ganske enig i.

Opdatering fra turen kommer de nærmeste dage.

                         Fortsat god søndag☀️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....