tirsdag den 25. juli 2023

Øjene som ser....

 Så nåede jeg så langt med "hemmeligheden" til yngste datter.

Ved første øjekast for nogle,måske bare 4 ret strikkede -4 kanter. For mig et skønt syn af farver,som sat rigtigt sammen bliver et flot farvebillede og til et tæppe.






Sønnike sagde på et tidspunkt, om det jeg havde gang i kaldes "heksestrik" -og ja,det kan man måske godt sige.......🤔Det bliver ihvertfald magisk- når farverne sættes sammen på kryds og tværs og inspirationen er hentet fra naturen. Det at strikke i garnrester eller genbruges garn, gør at man fra start ikke kender resultatet -det tiltaler mig og at det kun er fantasien der sætter grænserne for resultatet.


           Billeder af det færdige tæppe vises i morgen.

                                  Dejlig tirsdag 🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....