onsdag den 26. juli 2023

Blomster tæppet

 Jeg viste lidt af tæppet i går.

Men som lovet.-Hermed det første tæppe,hvis tiden er med mig kommer der flere (har så mange ideer til andre)

Jeg kalder dette for blomster tæppet.

Da blomsterne her har inspireret mig.

Jeg var lidt spændt på, hvad min datter synes om det. Hun var lidt bange for i forløbet, om mit projekt til hende var en kjole,som hun ikke lige havde lyst til at gå med😉. Men tæppet kunne hun bestemt bruge.






                                     Dejlig onsdag🌸

2 kommentarer:

  1. Ja, det er da et blomstertæppe ;) Farverne er ikke lige mig, men både idé og udførelse er perfekte. (Hvis du skulle finde på et blåt, derimod ...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak😊- Jeg har faktisk allerede et nyt tæppe i tankerne,hvor blå i flere nuancer indgår.👍

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....