torsdag den 20. juli 2023

Strik udenfor.🌳

 Sommervejret har indtil nu været lidt omskiftelig.

Men det skal nu ikke afholde mig fra at tage strikketøjet og kaffen med udenfor. Vi har en ret stor matrikel, så der er mange skønne steder, jeg kan placere mig.

Sidde ude og nyde vejret og naturen, lytte til fuglene og vinden, lade tankerne flyve- det er balsam for sjælen.❤️

Jeg vil se om, jeg også kan huske at prioritere det,når arbejdet igen kalder.

       En trøje på armene og tæppe på benene - varm kaffe- ❤️

Som skrevet har vi en stor matrikel (jord til vores nedlagte landbrug,) vi bruger ikke jorden lige nu( naboen låner noget til deres heste) så meget er "Vild med vilje" hos os. (Tænk vi er med på moden.........😵‍💫) Det er jo godt for insekter,fugle og småkravl og for os at kigge på- så det nyder vi👌

Tager du også strikketøjet med udenfor?

                                    Dejlig torsdag 🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....