søndag den 23. juli 2023

Heldig❤️

Efter en dag med huset fuld af gæster, bliver der slappet af.

Jeg blev begavet med hygge,samvær,snakke og ikke mindst skønne gaver.Tænk at være så heldig,jeg er ihvertfald taknemmelig for det.

Som skrevet fik jeg nogle skønne gaver, et lille udsnit derfra:

Altså garnrester/genbrugsgarn er altid et ønske og min mor er som sædvanlig leveringsdygtig- ❤️

Men jeg siger selvfølgelig ikke nej til nyt garn til depotet- samt nye strikkepinde til samlingen(som endnu ikke eller måske aldrig bliver for stor)


     En som også var træt efter besøg af gæsterne i går😊


                                 Dejlig afslappende søndag🌸

2 kommentarer:

  1. Uh, tillykke med i forgårs. Ja garn og strikkepinde kan man vist ikke få nok af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak☺️
      Nej,det er altid godt at have nogle ekstra på lageret.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....