fredag den 14. juli 2023

3.del- ferie slut

Med fare for at det går hen og bliver en never ending Story.......Så bliver det det sidste fra ferien på Bornholm i dag.😁

Østerlars rundkirke

Altså man kan vel næsten ikke tage til Bornholm uden at se en rundkirke.


Vi forcerede stejle og smalle trappetrin for at komme til tops(tænker bestemt ikke det er for gangbesværede) og for at læse om historien bag kirken. 

Bare sidde i kirkerummet og komme helt ned i tempo imens billederne/kalkmalerierne fortæller historier, kan bestemt også anbefales.

Hammerknuden.

Da vi som skrevet er mange med forskellige interesser i familien- var der et ønske fra ungerne om at klatre.


Den lyst fik de så styret med klatring ved hammerknuden.

 Lige ved siden af var Opalsøen,men hold da op der var langt ned, synes jeg😱 og en tur med svævebanen ud over søen, kunne bestemt ikke friste mig.

Hammershus ruiner - syd for Hammerknuden.

-Er jo næsten også et must man skal se. Lige nu er et større renoveringsprojekt i gang med støtte fra Mærsk Mc Kinney Møller Fonden, Fonden har også betalt til oplevelses centeret,som ligger tæt på ruinerne.




Vi var afsted en uge og jeg synes, vi fik så mange gode og fine oplevelser med hjem, så vil bestemt anbefale Bornholm som feriemål.

            Rigtig dejlig fredag og weekend 🌞🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....