fredag den 28. juli 2023

Løbetur🌷

 Jeg har holdt en lille løbeferie,( -som om jeg ikke burde være klogere, efter jeg i flere år har løbet lidt on and off.) Det er så hårdt at opbygge formen,men utrolig let og hurtigt at ødelægge den igen.

Derfor har løbeturene i denne uge været med lungerne udenpå.🏃

Men,men i stedet for at slå mig selv i hovedet med at det er for dårligt- så klapper jeg mig selv på skulderen og tænker fedt du er i gang igen👏.- Tror på, det er rette motivations tilgang, faktisk for rigtig mange ting i livet.

Så hvis du har lyst,så er det et super dejligt løbevejr i dag- Rigtig god tur😊

                             Dejlig fredag og weekend 🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....