onsdag den 12. juli 2023

Sommer-Striktaske

 I løbet af ferien nåede jeg at færdiggøre min taske.

Strik tasker kan man bare ikke få for mange af👏😁

Tasken er strikket i garnrester og holdt i  naturfarver.

Jeg har strikket på rundpind str. 6

Det er ganske alm. retstrik. Jeg slog 100 masker op til start.

Bunden er strikket i jutegarn.(syet sammen med/på tasken.)

Stropperne- hæklet dobbelt stropper/hanke.

Tasken kom med det samme med på stranden.

Min smukke datter❤️

          Meget praktisk til håndklæder og badetøj




                                 Fortsat god onsdag 🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....