lørdag den 22. juli 2023

Fødselsdag

  

Det er sørme,det sandt.....(nej selvfølgelig ikke december 😱) men der er gået et år igen 

Nu er det bare 52 somre, 🇩🇰-som jo egentlig bare er et tal(eller er det bare noget man siger,når man selv er ved at blive gammel og ikke helt vil være ved det......🤔)

Jeg synes det har været et godt år, hvor der bestemt har været udfordringer, glæde,tænksomhed,ro og mange dejlige oplevelser sammen med min familie❤️.

Jeg synes fortsat tiden går stærkt og tidens tempo, har jeg ikke formået at sænke, men jeg forsøger tilgengæld at sænke mit eget tempo og huske nuet. 

          

                            Dejlig lørdag til jer🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....