onsdag den 19. juli 2023

Naturen -Grøftekanten

Jeg sætter stor pris på, at jeg bor på landet med naturen lige rundt om mig. 

I Grøftekanten langs marken er der mange fine blomster lige nu.


                               Er jeg usikker på hvad hedder🤔


                           Engtjæreblomst- tror jeg


                                    Nælde klokke.



                        Blåhat- selv om den er lilla 


                                          Kamille
            

  
Gul snerre.

                                 Fortsat dejlig onsdag 🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....