søndag den 24. september 2023

Opstart,genstart eller ............

 Lykken er:

-At starte sin blog op igen,igen......❤️

Der har været stille et par måneder,ikke noget revolutionerende i det, det er sket før og vil nok også ske igen. For bloggen er kun drevet af lyst og overskud og når jeg synes det er sjovt. Med et ønske om at der kommer positiv energi ud af det.

I juli skrev jeg om udendørs strik og jeg må da bare sige, at efteråret har budt ind med det skønneste vejr og muligheder for at strikke udenfor.

Måske du også har benyttet dig af det?

Jeg er i gang med et "putte ind projekt" altså noget som laves, imens jeg ellers har gang i noget andet. Jeg strikker klude til mine døtre(bomulds garn- 8/4, farve skøn turkis)- som her i august flyttede i lejlighed.

Jeg nyder stilheden,vinden og fuglenes fløjten.Det er da bare fantastisk.


                                Dejlig søndag.🌻

2 kommentarer:

  1. Udendørs strik ser sejt ud. Det har aldrig rigtig fænget mig ... der er vist for meget andet at lave ude i haven ;)
    Pendlerstrik, derimod er et stort hit her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er virkelig skønt- og jeg er tilhænger af "Vild med vilje" i haven😉
      Pendlerstrik lyder nu heller ikke dårligt👍

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....