søndag den 22. januar 2023

Familiehygge ♥️

 I går aftes stod der på Sushi på menuen- hjemmelavede endda.

Vi har tidligere talt om at lave det,men ikke fået det gjort.

Nu har vi så prøvet det og det var en succes- det der var aller bedst, var faktisk at vi lavede det sammen. Det var rigtigt hyggeligt, fordi alle kunne være med.

Der kom vist lidt for meget ris i og den jeg første lavede blev lidt tyk, men øvelse gør som bekendt mester og efterhånden blev de bedre.

Smagen var fin,alle havde selvfølgelig også valgt det fyld de bedst kunne lide.

Det er bestemt noget vi vil forsøge, at lave en anden gang igen.

                             Dejlig søndag 🌸

6 kommentarer:

  1. Det lyder helt vildt hyggeligt! Og lækkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også- det er ikke så tit, vi alle laver mad sammen, så dejligt når muligheden byder sig.

      Slet
  2. Hjemmelavet sushi er ikke så flot, som det, man køber, men smagen! Jeg synes, de er blevet fine, især jeres nigiri. dem synes jeg er svært at få så pæne. (Hvis du skulle være i tvivl - jeg elsker sushi!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-dem stod min mand og sønnike for.🙂
      Nej,det har du ret i. -Dem man køber, er pænere og har det rette forhold mellem fyld og ris- det var lidt svært. Men meget sjovt at lave.

      Slet
  3. Åh, jeg kunne godt snart spise en gang sushi.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....