torsdag den 19. januar 2023

Genbrug -stof

 -Så fik jeg det kasserede sengetøj, eller noget af det klippet og rullet til nøgler. Det tager bare ret lang tid og jeg syntes ikke det er helt så spændende, som at strikke.🧶Tænker jeg tager resten hen ad vejen,når jeg mangler.


Jeg skal igang med de store pinde-kan nemlig godt bruge nye kludetæpper.

Tænker det må blive et projekt til weekenden~ og i hvertfald mere spændende end oprydning og rengøring, som weekenden også byder på.

                                 Godaften🌸

2 kommentarer:

  1. Hehe, nej det er pænt kedeligt - og hvis man er uopnærksom bliver det til alt for mange, alt for korte strimler. Gad vide, hvordan de er at strikke med? Jeg er lige begyndt på min trøje (igen-igen for tror jeg 4. gang) så det må vente lidt med stofgarn og store pinde. Mine største er str. 15, men jeg har også fra 10 og nedefter, så jeg føler mig velforberedt. Jeg glæder mig til at se dit weekend-værk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,lige præcis 🙂
      Jeg har tidligere strikket et kludetæppe eller måtte og det er lidt det jeg tænker på igen.(har også for flere år siden hæklet en måtte i stofgarn)
      Det kan godt være lidt hårdt for fingrene, at strikke med det alt efter hvilket stof det er,men tilgengæld går det rimeligt hurtigt fremad.
      Kender godt det der med at begynde forfra x flere på et projekt- det kan godt føles lidt "op ad bakke" 🙂

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....