lørdag den 21. januar 2023

Lørdag



 ~Lille løbetur i dejligste vejr (kunne godt mærke det var et stykke tid siden sidst)

~Gåtur med hunden √

- Tøjvask(med dertilhørende opgaver) √

-Oprydnig/rengøring ÷( ikke så meget, havde planlagt noget mere- må vist på "to listen" i morgen igen)

- klip af mere stofgarn. √

- Pitstop med strikketøjet og kaffe √√√(jeg har fundet de store pinde frem Str. 20)


                     Det er weekend og jeg nyder det.

                             Fortsat dejlig lørdag 🌸

2 kommentarer:

  1. Åh, dejlig produktiv lørdag. Jeg håber på snart at have denne her kedelige virus bag mig, så jeg kan komme videre i teksten. Pinde størrelse 20 - det er nogle seriøst tykke pinde!

    SvarSlet
  2. Ja,det er altid rart at kunne kombinere produktiviteten med afslapning, når det er weekend.
    Det er ret tykke pinde at strikke med- men fint til kludetæppe/måtte.
    Håber du snart er frisk igen- Rigtig god bedring 🙂

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....