søndag den 29. januar 2023

Søndag-weekend

Første træningskamp for mellemste datter A i dag. Det holdt heldigvis tørvejr. Vinden forsøgte om den kunne finde vej ind under min vinter påklædning - tænker den gjorde alt hvad den kunne. Men jeg var beredt med vintertøjet på.

                            Smart- nej, men praktisk 👍

Et forsøg på lidt hygge filtning, med farvet uld. En lille uldprøve jeg har haft liggende længe. Jeg har ikke prøvet at filte ret meget og det er meget længe siden. 

Efter filtningen, blev blomsten tørret. Jeg syede afklippet/afaldstråd i midten af blomsten.

Blomsten blev syet på et stykke bånd jeg havde liggende.



Jeg ved ikke rigtig om det er en jeg beholder eller ej- syntes måske ikke lige den blev,som jeg havde forestillet mig🤔

-Derfor bliver båndet bundet om armen,tænker ellers at lave det med tryklås/ hægte.

              I ønskes en dejlig søndag 🌸

4 kommentarer:

  1. Ja, det er rigtig sjov at filte, mend det er ikke altid, resultatet bliver lige som man forventede. Sød blomst synes jeg godt nok, men måske ikke så velegnet til et armbånd.
    Er det ikke sjov at have flere døtre? Og hvad "kæmper" hun i? Jeg har kun én, og har altid ønsket flere (og så fem sønner, så vi har lige mange børn - hvoraf tre hjemme lidt endnu ;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tænker du har ret i det og det er nok også derfor jeg er i tvivl om blomsten,at den skal anvendes til noget andet. Det må jeg lige tænke over.🤔
      Det er dejligt med flere af samme køn, men lidt sjovt at mine er kommet pige,dreng,pige.....
      Jeg har også stadigvæk 3 hjemme.
      -Det er nu ikke så ofte jeg møder andre med 6 børn🙂
      Hun spiller elitefodbold og vi ser alle de kampe vi kan.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...