torsdag den 5. januar 2023

Strik- Benvarmere.

Benvarmere kom frem igen i modelbilleder i efteråret. Jeg husker dem tydeligt fra min barndom, - der havde jeg bla nogle med striber- grå og lilla(Jeps, den gang var jeg også vild med farven lilla)

 Jeg er lidt optaget af firkanter- synes de kan noget sjovt.Jeg har hygget mig med at strikke rektangel og mindre kvadrater og hæklet dem sammen. Firkanterne er strikket med forskellige mønstre.

Nu har jeg et par benvarmere i skønne farver,som jeg kan bruge, når det er koldt 🥶 Måske allerede i morgen,hvor de har lovet"måske" snevejr.

                     Fortsat god dag🌼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....