søndag den 15. januar 2023

Genbrug -stofgarn

 Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få ryddet op og ud i sengetøjet,som er blevet for slidt,men godt kan genbruges til andet formål, i hvertfald det meste af det.

Det skal nu laves om til andre projekter bla stofgarn.  

Jeg klipper stoffet(som er godt krøllet,kan jeg se) op i strimler, istedet for at rive stoffet. Dette fordi det støver mere,når man river end når man klipper. 

Men det kan ikke helt undgås mht støv fra stoffet og derfor har jeg også nogle gange trukket udenfor med stoffet. Tænker bare ikke lige årstiden er til det lige nu og slet ikke i dag med blæsevejret.

Når stoffet klippes bliver det også en lang strimmel - Når det rives bliver det flere kortere strimler. Strimlerne kan så sættes sammen, som vist på billedet nedenfor.


Nu mangler jeg bare lige tiden til at få lavet nye projekter/ideer, men mon ikke jeg finder det🤔


                      Fortsat dejlig(blæsevejrs) søndag🌸

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på med det her "garn" - som jeg selv har masser af liggende, der venter på en god idé.
    Og så glæder jeg mig til at læse rundt på din blog, som jeg lige har fundet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til🙂,dejligt du kigger med og hyggeligt med en kommentar-det sætter jeg stor pris på.
      Jeg skal nok ligge resultat op,når jeg er kommet videre med processen.

      Slet
  2. Det var godt nok spændende genbrug! Det bliver sjovt at se engang når du ved hvad det skal blive.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt, når man kan genbruge.Det er vist mere tiden til at udføre ideerne,det kniber med.🙂

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....