torsdag den 26. januar 2023

Garn -Inspirations kurv

Solnedgangen i dag var så smuk med flotte farver.



-Farver, der faktisk passer til de farver, jeg har tænkt at benytte til mit næste lille projekt. Nemlig en lille pung/taske, som passer til tasken,jeg lavede fornyelig.

             Farverne(garnet) er igen fra inspirations kurven.

Da jeg ofte holder mig til de samme mønstre- grundet mit strikkerepertoire ikke er så stort. Har jeg denne gang tænkt, jeg simpelthen må på udkig efter et nyt,som ikke er for kompliceret at lære.

                               God aften🌸

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....