tirsdag den 17. januar 2023

Ny bog.

 Det der med at skulle haste hjem fra arbejde,lige lave en kop kaffe -to go og afsted igen med sønnike til træning, kan godt gøre en lidt forpustet.

Men så er det selvfølgelig godt at ventetiden(imens han træner) kan bruges til noget fornuftigt. Ventetiden (eller noget af tiden) idag blev brugt i Rema. Indimellem har de en spotvarer- som jeg lige kan bruge.

Faktisk kiggede jeg i dag om der var en bog om strik eller andet interessant. Det var der,jeg "faldt" tilfældigt over en bog, ikke en om strik ganske vist, men anden bog til spotpris.

Nemlig denne:



Jeg har læst (har bogen) den første bog, han skrev- "Planen" og syntes han skriver godt. Så denne her, som er hans nummer 2 bog/roman,har jeg store forventninger til. 

Den skal læses når jeg har ferie næste gang(hvis jeg kan vente så længe😉)

                       Fortsat god aften🌸

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg synes ihvertfald selv, jeg var heldig,en (forhåbentlig)god bog til næsten ingen penge👍

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....