lørdag den 28. januar 2023

Lørdag- weekend 🌸

 Lørdag= afslapning og oprydning i det små.

Gåturen med hunden bød på det dejligste vejr, lidt gråvejr,men tørt med frisk vind. Hvilket jo er win,win i disse tider med dyre elregninger.  Mellemste datter A er hjemme og der med også ekstra vasketøj- men så sparer hun også på hendes SU - budget og det er fint. 

Yngste datter R har bagt- bestemt en fordel med store børn😁- Hun har bagt både cookies(med chokolade og M&M's) og små pizzaer til madpakken. 

Dem med majs er til mig, da jeg elsker majs og ikke spiser kød( kun fisk).

Cookies kan jeg tilgengæld sagtens spise😁 med en god kop kaffe til.



Jeg har forsøgt med et nyt mønster(da jeg jo har besluttet at udvide mit strikkerepertoire) Her er kaffe jo et must ved siden af.

Mønsteret er fundet på Drops Design- hedder pebble mønster- det er smadder nemt,så det passer lige til mig.

                      Fortsat dejlig lørdag til jer🌸

2 kommentarer:

  1. Åh ja, bagende børn er en luksus! Dine "Pebbles" ser fint ud, man skal bare lære nyt hele tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det nyder vi bestemt godt af, når de "gider" bage.🍰
      Det er rigtigt. -Jeg har faktisk kun nogle få grundmønstre, jeg bruger- og det er lidt kedeligt, så ikke andet for end at "kaste" mig ud i det(der er ihvertfald nok at tage af)🙂

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....