tirsdag den 24. januar 2023

Stofgarn- kludetæppe

Nu har jeg afsluttet mit første projekt med stofgarn i år.

Kludetæppet er strikket på pind 20 og med stofgarn fra kasseret sengetøj og bomulds bluser. Holdt i blå nuancer.(med et par striber med sort.



Skulle også lige godkendes af hunden🙂

Jeg har kun brugt ganske lidt fra en rulle stofgarn, jeg tidligere har haft købt- har hæklet en kant i enderne med det ellers er det genbrug.
Jeg har slået 50 masker op og strikket til jeg selv var tilfreds med længden.

Tæppet ligger så fint og pynter i den krog, som jeg har udset mig til hygge krog


Altså, det er bare mit nye yndlingssted, når jeg skal strikke, læse eller bare slappe af.

                                God dag🌸

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak🙂- jeg er også vild med den blå farve.

      Slet
  2. Det er helt vildt fint! God ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak- tænker jeg skal have lavet noget mere stofgarn på et tidspunkt- så jeg kan lave flere.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....