lørdag den 7. januar 2023

Inspiration

For at få nye ideer er der nogle som laver et moodboard eller lignende.
Jeg benytter lige nu i stedet for en kurv for at finde ud af,hvad jeg godt kan lide af farvesammensætninger - og hvad jeg kan bruge det til. Ideer er der ofte nok af,det er mere tiden til at udføre dem det kniber med Det kan jeg forestille mig mange kan nikke genkendende til.


Kurven står i kreaværelset og så kan jeg gå og kigge lidt på den inden jeg beslutter mig for næste projekt 

De her orange farver er jeg helt pjattet med - nu må vi se, hvad de bliver til😉

                                   Dejlig lørdag🌼

2 kommentarer:

  1. Det var dog en glimrende ide! Jeg er heller ikke til mood-board...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak🙂 Det giver i hvertfald god mening for mig, for at se om det lige passer sammen og beslutte næste projekt.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....