torsdag den 28. juli 2022

Strik- vest

 Ja, det var så den(vesten,altså😉) jeg oprindeligt tænkte, jeg ville lave til en taske.

Forstykke❤️

Bagstykke ❤️

Garnet følte jeg ikke passede til det,jeg havde tænkt. Efterhånden som jeg strikkede derudad, kunne jeg se det skulle være en bluse/vest.

Der er strikket små striber ind, bare når jeg syntes. Striberne er af uldgarn og stofgarn. 

Vesten er strikket på rundpind, pind 8 (perlestrik) til "bærestykket"har jeg strikket  på pind 4.(glatstrik) For at vesten skulle få et lidt "fastere udtryk foroven. Samtidig med at den stadigvæk er lidt løsere/poset for neden.

Jeg har hæklet ærme- og halskant.

Jeg glæder mig til at bruge den her i efteråret over en kjole eller skjorte.

                           Dejlig dag til Jer🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....