søndag den 17. juli 2022

Home- afslapning❤️

 Det er nu skønt at være hjemme igen.

Dagen i dag er en ren afslapnings dag- med ganske lidt på programmet. 

Vi har de fineste kirsebær- da vi tog på ferie plukkede vi en del og tænkte at fuglene nok ville tage sig af resten,(vi plejer at dele🐦) imens vi var afsted. Det har de ikke gjort- så vi kan nå og få plukket lidt flere.🍒


Jeg var så uheldig på ferien og få knækket en strikkepind- nu har vi forsøgt at lime den, med lim som er super hurtigt tørrende.

Jeg er lidt spændt på om det holder, når der kommer belastning/garn på🤔

                  Dejlig sommersøndag🌞

2 kommentarer:

  1. Uh, lyder farligt med den strikkepind! Håber, det holder. De der kirsebær ser virkelig lækre ud! Jeg prøvede at undgå at dele mine, men der var en solsort som ikke var helt enig. Så kan jeg lære det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var ikke lige obs på at få pakket pindene i et etui- så de var lidt ubeskyttet i tasken🤔tænker det var derfor den knækkede
      Ja, fuglene plejer altså også at være hurtige her,når der er røde bær. Vi har et par gamle kirsebærtræer og de bær i toppen er lidt for besværlige at få fat i- så "aftalen" er at fuglene holder sig til dem- men det er ikke altid de lige husker det😂.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....