mandag den 18. juli 2022

Kultur- museum.

Vi var som tidligere nævnt på museum for papirkunst.(Blokhus) Det var virkelig imponerende at se,hvad der kan skabes af papir. Det var en flot udstilling. Selve museet var ikke så stort og der var en relativ stor butik inde på museet- tænker det havde været bedre,hvis det var blevet brugt til udstilling i stedet for, ihvertfald nogle af kvadratmeterne. Det kostede 85 kr i entre og størrelsen taget i betragtning var det efter min mening lidt dyrt.- Men igen selve udstillingen/erne er bestemt værd at se på.

Noget som ikke rigtig er kunst( kommer selvfølgelig an på øjet der ser😉) er alt det vasketøj sådan en ferie giver. Jeg har simpelthen vasket og vasket(eller jeg er jo heldigvis den lykkelige ejer af en vaskemaskine,så den har vasket næsten nonstop) Nu lysner det og jeg er heldigvis ved at kunne se en ende på det.😁

                           (Sidste sæk tøj👏😅)

                       Fortsat god mandag aften🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....