lørdag den 9. juli 2022

Strik- Top

I mellem det garn jeg fik, fra min mor "faldt" min datter over dette og efterspurgte en top.

Derfor måtte jeg jo igang- Toppen er lavet ganske simpelt.

Pind str.4.

Glatstrik.

Jeg har slået 4 masker op - strikket 4 pinde. 

Derefter tages der ud på hv.2.pind i start og slutningen af pinden til man tænker den er bred nok.Denne top blev med 32 masker. For at gøre det samme igen bare med at lukke maskerne af i start og til slut på pinden.


Jeg hæklede en kant på toppen 

Stropper er hæklet og syet på 

Hægter til at lukke toppen med. 


                        Rigtig god sommerweekend 🌞

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin! Virkelig smart ide bare at strikke derudaf.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak- ja,det er i hvert fald en god ide for mig,som ikke er så glad for opskrifter 😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....