mandag den 25. juli 2022

Regnvejr og krea.

 Altså, sådan en regnvejrsdag som vi har haft i dag her hos os, indikerer syslerier i min verden😁

Jeg er kommet godt i gang med lidt strik. Jeg ville egentlig først lave en taske,men som jeg fik strikket, kunne jeg mærke det ikke var det rette garn. Så nu bliver det noget helt andet.

Mine piger har ikke den store interesse eller tålmodighed mht syslerier- men nu har den yngste af mine piger, efterspurgt om jeg vil vise hende,hvordan man hækler. Jeg er ingen ekspert på området,men kan lidt til husbehov 😊

      
Så igang kom hun og det er bare hyggeligt at lave Krea sammen.❤️

                                  God aften😊

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor hyggeligt! Der er ikke noget som at sidde og nørkle sammen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - det er bare super hyggeligt.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....