onsdag den 20. juli 2022

Sommer- de 3 P'er og 🌞

 Altså så blev det da bare varmt- et par skønne dage.

Vi er så klar, med badebassinet fyldt- til at få en forfriskende dukkert.👍🏊

Eller ungerne er ihvertfald, jeg er klar til at sidde i skyggen med strikketøjet og en forfriskning 🍹

              pizza, pause og pool 👍😁

 Hjemmelavet pizza er bare bedst - jeg spiser ikke kød(kun fisk) så derfor en vegi- pizza til mig 👍

               
                        Pause med kaffe og strik👍

           
                         Poolen snart fyldt og klar👍
    
                               Fortsat god onsdag 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....