lørdag den 16. juli 2022

Ferie❤️

Jeg har stor nydt min første ferieuge sammen med familien ❤️

Vi har tilbragt ugen i sommerhus tæt på stranden og den dejligste natur.(I nærheden af Løkken)

Vi har hygget,slappet af,været aktive og både løbet og gået ture, været i Sommerland,set kultur/ seværdigheder og selvfølgelig strikket(eller det har jeg)

Manden min mente ikke der var plads til en taske med garn i bilen,men se, der tog han gevaldigt fejl- det er der nemlig altid plads til.

Lidt strikke stemningsbilleder fra ferien:

1. Dag.

   En taske med garn, ikke et nøgle for meget 😁

2. Dag. 

Morgenmad udenfor i dejligt solskin,strik og et gammelt Basseblad, fundet i sommerhuset(jeg har ikke læst dem i mange år - de er nu så sjove)

3. Dag.

Den fineste sandstrand, med skønt- lidt koldt havvand- (som man efter en tur i bølgerne blev helt frisk af) Strik og sand kan nu også noget 

Dag 4.

           Afslapning og strik i naturen er guld værd 

Dag 5.

Altså, når man ikke er så vild med at prøve forlystelser,men har børn som er, er der en del ventetid = strikketid😁

Dag 6

Blæsevejr med lidt køligere vinde- en slappe af dag med noget strik på sofaen,ikke dårligt😁(elsker blæsevejr,så det blev også til lidt strik udendørs)

Dag 7.

Vi var på museum,hvor vi så papirkunst. Det var virkelig flot- jeg fik dog ikke strikket😉Tilgengæld fandt jeg japansk papirgarn- det kunne vaskes ved 30°- jeg købte det dog ikke, syntes det var lidt dyrt.

Dag 8

Så er det afgang - destination home.- Ja,ude godt, men hjemme er bare bedst.❤️

Jeg blev færdig med mine strik-stykker- så må jeg lige se om det kan blive til det, som jeg har i hovedet🤔

Nu skal resten af dagen benyttes til at få pakket ud,vasket tøj og bare nyde at være til.😊

                       Fortsat dejlig sommeraften 🌞

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig ferie! Jeg elsker at du har fået feriestrikket så meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det var en rigtig dejlig ferie. Det er faktisk også første gang, jeg har fået prioriteret at have strikketid hver dag på ferien og det har bare været godt😊

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....