tirsdag den 19. juli 2022

Strik- vest/ crop top.

 Stykkerne som jeg strikkede imens vi var i sommerhus, er nu syet sammen og jeg har hæklet en hals- og ærmekant.

Et styk vest/ crop top til min datter. Den er lidt farverig - ud fra hvad der lige var kommet i garn tasken.

Garnet er bare bundet sammen i forskellige længder og gør selvfølgelig at firkanterne er skæve og forskellige,hvilket også var hensigten.

Jeg er lidt betaget af  no limits strik(Mette Suldrup Larsen) og Lærke Bakkers reste strik og knude binding og endelig fundet en plads i strikkeverden - hvor jeg tænker jeg "passer" bedre ind eller i hvertfald føler jeg kan være med, (ikke fordi jeg på nogen måde sammenligner mig med dem) men mere konceptet om, at man ikke kan strikke forkert og bare skal/kan se hvad det bliver til -det har givet mig endnu mere mod på bare at strikke.🧶

                                Fortsat dejlig tirsdag 🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....