fredag den 1. juli 2022

Krea-garn

 Min mor har altid strikket- eller i hvertfald så langt jeg kan huske tilbage. Hun er super dygtig og det var jeg nydt godt af gennem årene 

Da jeg var barn, havde jeg mange strikveste og trøjer ect- ved ikke om det dengang var super moderne(tænker jeg faktisk ikke) men jeg var nu glad for det.

Hun strikker ikke helt så meget længere,men det betyder ikke, at hun ikke har meget garn. Da hun var på besøg den anden dag,havde hun et par poser garn med. Heldige mig👏

Der er da ikke noget bedre end masser af garn man kan gramse😂

Nu skal jeg "bare" finde nogle projekter og så selvfølgelig lige trylle lidt ekstra tid frem.👍

                                  God weekend 🧶

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....