fredag den 22. juli 2022

Fødselsdag 🇩🇰

 

Så blev det min tur til at fylde år.

51 somre er det blevet til -men som jo i bund og grund bare er et tal. Jeg føler mig rigtig godt tilpas -tænker årene og erfaringerne har givet mig et godt "fundament" at stå på. 

Jeg har en ro og tro på at de udfordringer,som  jeg ved livet giver, kommer der oftes noget positivt ud af- det handler bare om at se det.

Derudover er det fortsat vigtigt(kan mærke det faktisk bliver vigtigere og vigtigere ) for mig at være bevidst om at nyde hverdagen og de små oplevelser og bare være tilstede i nuet.

                             Dejlig dag til Jer❤️😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....