tirsdag den 26. juli 2022

Natur- beskæring af træer/planter.

Når man som vi bor på landet og har en del plads både inde og ude,så er der altid noget der skal laves. Der er ingen grund til at kede sig- for så er der et projekt der kan ordnes. 

Det kan selvfølgelig være både skidt og godt- Skidt,hvis man bliver stresset over det, som ikke er nået. Godt,hvis man kan nyde og fokuserer på det der bliver lavet og ikke på det som ikke nås. Jeg er blevet rigtig god til at være i den sidste kategori.(det var ikke helt så let,da jeg var yngre😉)

Vi har et lille skovstykke, hvor noget har skel ud til en grussti. Der kommer ikke så mange biler den vej,det er mest landmændene, som kører på den for at komme ud til deres marker. Ad åre er det blevet et langt tilgroet stykke- derfor gik vi i "krig" med beplantningen sammen med børnene. Vi startede i forgårs,holdte fri i går pga regnen,men fik det lavet færdig i dag.(trods blæst og småbyger)

Hold da op det pyntede.👏

 -Nu bliver der lige slået græs(jeg elsker duften af nyslået græs) og så må det være tid til afslapning.


                                 God dag til Jer 🌞 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....