fredag den 17. november 2023

Weekend hygge.

Lykken er.....

 -Weeeeeeeeeeeeeeeeken lige om hjørnet❤️

Jeg har fundet noget stof fra gemmerne, så må jeg se hvad det kan blive til- måske et miks af andre farver🤔

Jeg har også et tilretnings projekt- men det er knap så spændende. Da det handler om at tilrette et ærme,på en trøje,som jeg strikkede til min mand for snart længe siden.(det har ikke første prioritet 😉)

    Håber også du har en hyggelig krea weekend i sigte.

                       Rigtig god fredag og weekend 🍁

2 kommentarer:

  1. Uh, så hyggeligt med tid til at sy!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt.
      I det hele taget bare kreatid er guld værd☺️

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....