torsdag den 16. november 2023

Kæledyr

Lykken er
-at have en hund.....❤️

Altså nu er næsten alle mine børn flyttet hjemmefra, så det er i hvertfald ikke dem jeg kan klandre for rodet der er i huset. 

Men nu har hunden bare overtaget mht at rode.

Det er hundens legetøj som ligger over alt og som vi skal være opmærksom på ikke at falde over( dette er et lille udsnit af sagerne). Måske er det genkendeligt,hvis du har kæledyr/hund inden for......

                            Rigtig god torsdag🍁

2 kommentarer:

  1. Mine undulater bliver heldigvis i buret til jeg åbner lågen. Men de kan sandelig finde på narrestreger når de er ude!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg godt tro, men det er nu også det sjove ved at have dyr- at man kan se de bor der.(selvfølgelig med måde)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....