tirsdag den 21. november 2023

Dekoration

 Lykken er

- gamle børnerim.......❤️

Jeg skulle forny min dekoration og fik sorteret de små fignfrugter,som jeg lavede dekoration med i sidste uge. Nogle var mugne, så de blev selvfølgelig smidt ud 

De resterende ville jeg peppe lidt op med farver. Da jeg begyndte at male dem,i gul og orange kom jeg til at tænke på citroner og appelsiner.

Og så var det børnerimet kom:

"Oppe i gardinerne hænger appelsinerne

Mændene og konerne spiser af citronerne........"

Det er mest de gule,som minder om små citroner- de orange er jo ikke helt så runde som appelsiner, men sammen med de gule går det an.




De er malet med akrylmaling - de skulle lige have et par lag for at dække den grønne farve.

-Jeg har i hvertfald fået en dekoration med farver i.👏

                           Dejlig tirsdag🍁


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....