torsdag den 9. november 2023

Bog

 Lykken er 

-At spotte et godt tilbud.....❤️

- Nederst i sådan en bunke med spotvarer, kan det godt betale sig at kigge.

Jeg fandt eller "gravede"  denne bog frem- til næsten ingen penge, faktisk 25 kr. Bogen hedder, som der ses,Vildt og smukt af Margit Engen og Peter Bilde Fogh. Den handler om dekorationer med materialer fra naturen.


En god inspiration til at få samlet og brugt af netop naturens materialer.
Har du også gjort et godt spot fund på et tidspunkt?

                                      God torsdag🍁

3 kommentarer:

  1. Godt fund!
    Jeg var så heldig at begynde at interessere mig for plantefarvning inden det blev moderne igen, så jeg fandt alle de gode, gamle bøger til næsten ingen penge - og ofte også materialer - i diverse genbrugsbutikker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det var lidt heldigt.
      Det lyder bestemt også til at du har været heldig med dine fund. Det kan nogen gange godt betale sig, at man kigger sig lidt omkring.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....