fredag den 24. november 2023

Lykken er.....

 Lykken er

-1 måned til juleaften.....  ❤️


              Den anden morgen,var solopgangen så smuk 

Nu har jeg i ca.1 måned startet mine hverdags indlæg med Lykken er... For mig handler det om at sætte fokus - og huske på alle de små og store ting/ oplevelser der sker i livet. 

Jeg tror på vigtigheden af at være i nuet- om ikke andet så øve sig på at være det og ikke mindst øve sig i at blive bevidst om det.

                 Dejlig fredag og weekend til jer🍁

2 kommentarer:

  1. Det var dog en god ide at fokusere lidt på lykken! God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,ikk'. Det handler for mig ikke om den store lykke,for hvad er det ........🤔 Det handler mere om at se alle de ting,små som store der er en del af hverdagen/livet, som vi måske tager for givet. Være taknemmelige for at vi har det godt og de muligheder vi har, om det så er at strikke eller måske løbe en tur ect -også selv om livet ikke altid er let og uden knaster, for det er det jo ikke.
      Håber også du har haft en god weekend.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....