onsdag den 8. november 2023

Syning - kjole

 Lykken er ....

-at have syet en kjole 👗.....❤️

Som mit indlæg lagde op til i sidste uge, havde jeg besluttet at det fine stof,eller noget af det skulle blive til en kjole. 

Jeg tog en kjole jeg havde i forvejen og tegnede efter.

Syede kjolen sammen og syede et bånd i hver side, til bindebånd.

Syede kanten, i halsen med lille om buk, det samme ved ærmerne.(jeg har lavet den med korte ærmer-så det vil kræve en bluse med lange ærmer under eller en trøje, nu det er efterår)

Forneden tag jeg et andet stykke genbruges stof og for længede kjolen.

Til sidst syede jeg nederste kant.

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om de to stykker stof klæder hinanden eller det modsatte🤔 Det skal jeg lige gå og tænke over.

                        Rigtig god onsdag🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....