tirsdag den 28. november 2023

Stjerner.

Vi begynder først med julepynten sådan lige til d. 1 december.

Men nu er der altså heller ikke længe til og derfor synes jeg godt man må tyvstarte bare lidt.



Jeg fandt Hama perlerne frem( det sker faktisk ikke ret ofte længere,nu børnene er blevet store)

Jeg lavede stjerner i røde og hvide farver. Stjernerne kom op og hænge på mine hvidmalede grene. Grenene malede jeg med akrylmaling.

-Så er vi lidt i gang med julerier uden at manden min opdager det 😉

                                 Rigtig god tirsdag 🍁

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....