onsdag den 29. november 2023

Vejrskifte ❄️

I går aftes kørte jeg hjem fra arbejde næsten fra den ene ende af kommunen til den anden. Jeg bor og arbejder i en forholdsvis lille-, men lang kommune.

Jeg startede med at køre i snevejr med store snefnug og vejene var dækket,så det var svært at se sporene fra de andre biler. Til ingen snevejr og kun et lille lag sne på marken, ingen sne på vejen. Der var faktisk også kun et lille bitte drys ved endestationen -på vores græsplæne.

Det er pudsigt så lokalt sneen faldt, men tilgengæld var solnedgangen gangen utrolig smuk- uanset,hvor jeg kørte.

I dag er der også varslet sne og selv om det er smukt med det hvide drys,så vil jeg nu helst undvære de sneglatte veje.

                                 God onsdag.⛄

2 kommentarer:

  1. Vi er heldige at bo et sted, hvor der er faldet rigtig pænt med sne - både mod nord og mod sydøst (hvor nogle af os har været i dag) er der meget mindre. Med det fine, sollyse vejr var det som at bo i et julekort i dag - jeg elsker det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå - sneen kan være virkelig smuk eller nærmere naturen kan være virkelig smuk beklædt med sne.❄️
      Så længe sneen ligger fint i haverne, på marken eller i skoven- Det er fint, bare ikke sneglatte veje, dem er jeg ikke begejstret for.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....