mandag den 15. august 2022

Strik- hårbånd.

 Jeg har strikket hårbånd, lidt ud fra dem jeg syede- sidste år.   https://syslerierpaapilegaarden.blogspot.com/2021/09/syning-harband.html.

Eller forsøgt efter samme måde med båndet og elastik bag til 

Jeg syntes selv de er blevet meget søde,når først de kommer på. Tænker jeg skal have lavet nogle flere 

Det er tænkt som hårbånd til efteråret,ikke fordi de som sådan varmer,men lige nu vil de nok gøre det.(her foretrækker jeg dem af stof)


                               (Model- min datter😊❤️)

Den ene i sort med lyserøde striber(retstrik) og den anden i råhvid perlestrik.

                                  Rigtig god mandag🌼🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....