fredag den 19. august 2022

Krea- grydelapper.

 Nogen gange må man lade spændende igangværende projekter ligge for, at springe til her og nu nødvendige projekter.

Kokken herhjemme(=min mand) har i lidt tid efterspurgt nye grydelapper. Måske ikke så spændende et projekt,jeg er ihvertfald kommet til at overhøre det- men nu skulle det så være,da de gamle er for slidte og lige til at smide ud 

Derfor fandt jeg endnu en gang vinter bomulden frem, i denne for mig skønne farve(som jeg lavede august tasken i)

Jeg strikkede på pind 8 og slog 20 masker op. Strikkede perlestrik indtil jeg syntes de var store nok.

Fandt reste stof i skabet( tidligere en dug fra genbrugen) og lidt reste pladevat.

Jeg quiltede stof og pladevat og syede det sammen med strik-stykket. Jeg har tidligere lavet grydelapper sådan og de har holdt fint.

                         Dejlig fredag og weekend 🌞😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....