mandag den 1. august 2022

Hverdag......igen

 Opstart på arbejde og hverdagen efter en ferie er altid lidt hård,syntes jeg. Men da det kun er mig, som er begyndt- så kan de andre fortsætte med at sove længe lidt endnu. I hvertfald indtil næste uge, hvor skole og uddannelse starter for dem igen.

Nu skal der igen tænkes på tidspunkter og tiden, udfordringer der skal tænkes løsninger til, mails der skal læses og forholdes til- møder der skal afholdes både de fysiske og digitale........ Men ja,uden hverdagen, ligegyldigt hvad den består af/med, ville ferien/fridage ikke føles på samme måde. 

Så som Dan Turell skrev" jeg holder af hverdagen,- mest af alt holder jeg af hverdagen,,,,,,,,"

Noget som også hører til hverdagen er min kaktus- den har stået på mit kontor i flere år(jeg fik den, fordi jeg ikke er ret god til at få vandet blomster).    Den havde overlevet ferien og har trods tørke fine blomster.


       Fortsat god mandag🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....