tirsdag den 23. august 2022

Genbrug - Sweater.

 En sweater (min mands) var lidt slidt i ærmerne og han brugte den ikke mere.

Da sweateren var lidt for stor og "tung" til mig, forkortede jeg ærmerne,tog lynlåsen og kraven af.

Derefter hæklede jeg kanter med en grøn farve(både lys og mørkegrøn ) for at få lidt kontrast til farverne i sweateren.

Den blev ikke helt som jeg havde tænkt. Nogen gange er det bare en ommer, men sjov at lave og den kan vel altid bruges herhjemme 😏😉 når det bliver efterår.

                                   Dejlig tirsdag🌞

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....